6 Eylül 2010 Pazartesi

Liselerde alan seçimi kalktı

Çok değerli(!) Milli Eğitim Bakanımız Nimet Çubukçu‘nun, ”Acaba daha hangi saçmalıkları bu çocukların önüne sunabilirim?” düşüncesiyle gerçekleştirdiği eylemlerden biri daha.

Ya siz napıyorsunuz? Bu milletin başındaki insanlar ne yaptıklarının farkında değil. Ne bir tartışma , ne bir değerlendirme yapmaktan acizler. Sen geldin bize sordun da, biz de “Kaldırın bu alan seçimi şeysini” mi dedik? Neymiş efendim. Dersler ortak ve seçmeli olarak ayrılmış. Aynı sınıfımızla devam edip, alan derslerinde ayrılacakmışız.

Zaten hali hazırda saçma bir eğitim sistemimiz varken, bir yenisi daha geldi. Hoşgeldi ama boş gidecek. Bu sistem tutmaz. Uzattım. Ama kesin fikrim bu.

Artık Türkiye‘de rahat okumak istiyoruz. Şahsen ben şimdidden yurtdışı okulları araştırmaya başladım bile okumak için. Günümüz Türkiye‘sinde herşeyi olduğu gibi bunu da görmezden gelin hanımlar, beyler.

Ha, bir de anlamadığım bir şey var. Bizim jenerasyon çok şanslı(!) galiba. Önce OKS kalktı 2 kez Sbs ye girdik. İyi tamam. Liseye geldik, bir sene kendimizi yırttık istediğimiz alan girebilelim diye. Hoop! Alan seçimi de gitti. Şimdi önümüzde Öss vardı. O da gidiverdi, Lys geldi.

Üniversiteye girene kadar anamız ağlayacak, üniversitede de ayrı ağlatacaklar galiba.

Allahım sen bize rahat bi eğitim sistemi nasip et.
Haydi hep beraber; Amin!

Hepimize kolay gele liseli arkadaşlarım.


Artikel Terkait:

0 yorum:

Yorum Gönder

Küfür ve Hakaret içeren yorumlar yazmayınız.
Aksi halde yorumunuz silinecektir.
Yorum yazarken Türkçemizi doğru kullanmaya özen gösteriniz.
Eğer "Yorumlama Biçimi"nde "Google Account,LiveJournal,Wordpress,TypePad,AIM,OpenID" seçeneklerinin ne olduğunu bilmiyorsanız
"Adı/Url" seçeneğini kullanınız.